Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2009

ΤΕΛΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ


Η τελική αξιολόγηση που μας ανατέθηκε για το μάθημα ειναι ενας τρόπος σύνοψης του μα8ήματος ολόκληρου του εξαμήνου με βάση τη δημιουργία ιστολογίου και τις εργασίες μας που κάθε εβδομάδα αναλαμβάναμε με διάφορα 8έματα και τους τρόπους που θα μασ βοηθήσει το μαθημα και η δημιουργία του ιστολογιου στην κατανόηση του μαθήματος, στην κατανόηση και τον χειρισμο των νέων ηλεκτρονικών μέσων και τη χρήση του ιστολογίου μας απο τώρα, που το μάθημα ολοκληρώνεται, και στο εξής.
Κατά τη δική μου άποψη, το blog και το μάθημα αυτό καθ' εαυτό έχει μια ιδιαιτερότητα καθώς δεν έχω ξαναχειριστεί με τον τρόπο που χρησιμοποιούσαμε τον ηλεκτρονικό υπολογιστή και το διαδίκτυο.Στο μάθημα και στισ εργασίες ήταν απαραίτητη η χρήση ηλεκτονικού υπολογιστή και μάλιστα ο ικανοποιητικός χειρισμός των εργαλειών του διαδικτύου και των μηχανών αναζήτησης καθώς η επικοινωνία με την διδάσκουσα και τους συναδέλφους, και οι εβδομαδιαίες εργασίες αναρτώνταν στο προσωπικό ιστολόγιο του κάθε συναδέλφου.Ως τότε, ομολογουμένως, δεν είχα χρησιμοποιήσει τον ηλεκτρονικό υπολογιστή για κάτι περαιτέρω απο τις γραπτές εργασίες της σχολής στο word και τα ηλεκτρονικά παιχνίδια. Με τη δημιουργία όμωσ προσωπικού ιστολογίου το μάθημα απέκτησε ιδιαίτερο ενδιφέρον και έγιναν γνωστά νέα μέσα που χρησιμοποιούνατι για την ενημέρωση, την επικοινωνία και την ανταλλαγή απόψεων.
Όσον αφορά την αξιολόγηση τησ ακαδημαϊκής εργασίας στα πλαίσια ενός μαθήματος, σίγουρα το blog έχει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα αντίστοιχα. Η παράδοση εργασιών στην ώρα τους, η ανοιχτή επικοινωνία με τον διδάσκοντα, η χρήση διαφορετικών μέσων (εκτός απο το γραπτό λόγο) για τον εμπλουτισμό του θέματος της εργασίας (βλ.links απο διάφορες σχετικές με το θέμα σελίδες, εικόνες, ήχο κ.τ.λ.) είναι απο τα βασικότερα πλεονεκτήματα της αξιολόγησης μιας εργασίας μέσω του blog. Φυσικά όμως υπάρχουν και μειονεκτήματα. Η προσωπική επαφή με τον καθηγητή είναι αρκετά σημαντική για τη περάτωση μιας εργασίας. Η γνώση ηλεκτρονικού υπολογιστή είναι απαραίτητη στη σημερινή πραγματικότητα αλλα πολλοί φοιτητέσ δεν την έχουν. Άλλοι φοιτητές δεν έχουν στη κατοχή τους ηλεκτρονικό υπολογιστή ή σύνδεση στο διαδίκτυο και έτσι οι εργασίες πάνε πίσω χρονικά. Παρ' όλα τα μειονεκτήματα όμως και τισ δυσκολίες που μπορεί να υπάρχουν κανείς δεν αμφιβάλλει οτι το blog είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα μέθοδος για τη δημιούργια και την αξιολόγηση των ακαδημαϊκών εργασιών καθώς μπορούν να την διαβάσουν και να κάνουν τα σχόλιά τους εκτός απο τον διδάσκοντα, συμφοιτητές, καθηγητές άλλων μαθημάτων ή σχολών ακόμα και άνθρωποι που δεν έχουν σχέση με την ακαδημαϊκή κοινότητα.
Τέλος, το blog που δημιουργήσαμε παρακολουθώντας το συγκεκριμένο μάθημα, πιστεύω, πως δεν είχε σκοπό μόνο τις εβδομαδιαίες εργασίες μας και τα σχόλια της διδάσκουσας που θα μας επέφεραν έναν βαθμό στο τέλος του εξαμήνου αλλά την κατανόηση των νέων ηλεκτρονικών μέσων και την ενσωμάτωσή τους στη καθημερινή μας ζωή. Όπως είπα και παραπάνω, στη προσωπική μου ζωή δεν είχα καμία σχεδόν επαφή με τα νέα ηλεκτρονικά μέσα, πόσο μάλλον την σύσταση ενός blog. Το μάθημα με βοήθησε να κατανοήσω τον τρόπο που λειτουργεί το ιστολόγιο (καθώς πριν το μάθημα είχα ακούσει για τα blogs αλλά δεν είχα έρθει ποτέ σε επαφή με καποιο, τώρα έχω αποκτήσει δικό μου) αλλά και τις δυνατότητες που έχει κάποιος μέσα από ένα ιστολόγιο. Η κατοχή ενός blog είναι αρκετά χρήσιμη στη σημερινή εποχή.Ο καθένας χρήστης του internet μπορεί να ενημερωθεί για οτιδήποτε τον ενδιαφέρει μεσα απο τα blog και να γράψει στο δικό του για οποιδηποτε θέμα τον απασχολεί και θέλει να το αξωτερικεύσει και να το μοιραστεί.Ακόμη είναι πάρα πολύ εύκολο να δημιουργήσει ο καθένας το δικό του blog.Πολλά blogs απλών χρηστών έχουν ξεχωρίσει και πολλοί άνθρωποι σπέυδουν να τα επισκεφτούν.Κάνουν γνωστά διάφορα προβλήματα της καθημερινότητας τους και ανταλλάσουν απόψεις με τους επισκέπτεςτους.
Το δικό μου blog πιστεύω να μπορώ να το χρησιμοποιήσω και μετά το τέλος του μαθήματος και να γράφω ότι με απασχολεί, ότι μου κάνει εντύπωση και ότι θέλω να μοιραστώ με τους υπόλοιπους χρήστες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: